De reisdroom afgelopen, maar dromen blijven voortbestaan

23 februari 2013 - Leeuwarden, Nederland

Lieve volgers,

Zoals jullie weten is mijn reis alweer bijna 2 maanden voorbij! Ik heb enorm genoten, en vond het enorm prettig dat jullie mij volgden en steunden!

Wat een ervaringen heb ik opgedaan in de 4 maanden in Afrika, Azië en Zuid Amerika! Er zijn zoveel dingen die enorme indruk hebben gemaakt, maar wat mij waarschijnlijk het meeste geraakt heeft is het weeshuis in Matunda, Kenia..

De armoede, maar direct daarnaast ook het enthousiasme en de vriendelijkheid hier! Ik heb besloten dat ik bij het afsluiten van mijn reisdroom, de volgende droom wil gaan realiseren.. De 'school' waar ik destijds in Matunda heb geholpen, dreigt met opheffing, omdat de huurprijs van het perceel nauwelijks nog te betalen is. Dit zou betekenen dat zo'n 400 wezen naast het verlies van ouders, ook hun dagelijkse besteding / school kunnen gaan verliezen!

Dit wil ik voorkomen, dus ben ik een stichting gestart die als doel heeft het kopen van het perceel, helpen in duurzame voedingsprojecten, voorzien in AIDS medicatie en op termijn het uitbreiden van de school met slaapplaatsen (voor de aller armsten zonder huis..)

Kijk ééns op mijn website die hier over gaat: http://www.dochdyndream.jimdo.com

Raakt het ook jou? En wil je een 'steentje' bijdragen op welke manier dan ook, dat kan op deze site!

Heb je verder nog ideeën over geldinzamelen, projecten, donaties, acties, etc. ik sta open voor alle tips en adviezen!

Dank voor het volgen, en blijf me volgen! Maar nu via http://www.dochdyndream.jimdo.com

1. W. Zwart:
    24 februari 2013
    He Wiets, hoe is het, we missen je wel bij het sporten. Rebecca doet het goed daar niet van, maar jij bent onze grondlegger. Zoals je misschien nog weet ben ik destijds ontslagen bij de sc , en ben toen als ZZP'er verder gegaan. En ik mag gelukkig niet klagen. Ik las je verhaal en zal als blijk van dank naar jou toe binnenkort een donatie overmaken. Besteding is geheel aan jou zelf.

Zien we elkaar nog eens?

Het ga je goed.

Wietze & Renske