Voor de Zeehonden van ´master Sjoerd´, Aquamarijn!

14 oktober 2012 - São Paulo, Brazilië

Hallo Zeehonden van meester Sjoerd!

Jullie kennen mij niet, maar hebben ondertussen misschien wel een filmpje van mij gezien met meester Sjoerd van Beem! Toen ik enkele dagen geleden in Brussel zat, sprak ik even met hem via facebook, en hij vroeg me wat te laten zien aan jullie van een heel ander deel van de wereld, ivm jullie kinderboekenweek afgelopen week!

Ik hoop dat jullie de filmpjes leuk vonden, en een kleine indruk hebben gekregen van het leven aan de andere kant van de evenaar. Volgens mij is jullie boekenweek met het thema ´Hallo Wereld´ nu voorbij, maar de andere wereld blijft er! Het is een enorm leuke ervaring om dit allemaal mee te maken..! Momenteel zit ik in Brazilië, dat is weer heel wat anders als Kenia..!

Als jullie het leuk vinden, kan ik binnenkort ook wat laten zien van Brazilië, en wanneer jullie vragen hebben over het leven in Kenia of Brazilië, wil ik dezen graag (voor zover ik kan!) beantwoorden!!

Succes op school, besef dat jullie het maar treffen dat je elke dag naar school kunt, om een mooie toekomst op te bouwen (en wie weet ook zelf ooit ééns op reis te gaan!)..

Groetjes, Wytske

1. Tineke:
    14 oktober 2012
    Hey Wytz
    Bij mij op school zijn ze ook gek op jouw filmpjes! sluit idd mooi aan bij t thema vd kinderboekenweek. Maar stoere bikini heb jij helemaal leuk!!!! Nou lekker genieten van je reis maar dat doe je zeker wel. Je schrijft leuk!! mooie foto's en prachtige belevenissen!!!! liefs tineke
  2. Trudy:
    18 oktober 2012
    Hoi Wytske,
    Wat een prachtige reis ben je aan het maken! Mooie verhalen, foto's en filmpjes. Heel veel plezier!
    Groetjes Trudy